حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
سرخط خبرها

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت در روز‌های اخیر| پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است

  • کد خبر: ۱۲۶۵۱۵
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت در روز‌های اخیر| پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است
وزیر ارتباطات تاکید کرد: در روز‌های اخیر پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره سرعت اینترنت در روزهای اخیر تاکید کرد: پهنای باند کاهش پیدا نکرده است. در روزهای اخیر در برخی نقاط و برخی ساعات محدودیت‌های مقطعی وجود داشته که برطرف شده است و در حال حاضر شبکه ارتباطی هیچ مشکلی از منظر سرعت و کیفیت ارتباطی ندارد.

وزیر ارتباطات همچنین در ارتباط با روند پیوستن دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات تصریح کرد: همانطور که می‌دانید تا آخر شهریور ماه دستگاه‌ها مکلف شده‌اند که پنجره خود را راه اندازی کنند و تا دی‌ماه به پنجره خدماتی که وزارت ارتباطات راه اندازی می‌کند، بپیوندند.

زارع‌پور افزود: ما پنجره ملی خدمات را زودتر از موعد مقرر راه‌اندازی کردیم و چندین دستگاه نیز تا کنون به آن پیوسته‌اند. در واقع برخی از دستگاه‌ها علاوه بر اینکه پنجره خود را راه اندازی کرده‌اند به پنجره ملی نیز متصل شده‌اند. برخی از دستگاه‌ها نیز خدمات خود را به صورت مستقیم از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌کنند.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: تا الان که خدمت شما هستم حدود ۶۰ دستگاه از طریق پنجره ملی خدمات خود را ارائه می‌دهند و حدود ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها، خدمات خود را که عموما دادن مجوز هست، ارائه کردند و، چون پنجره ملی مجوز‌ها به پنجره ملی خدمات متصل شده است، می‌توان گفت که اکنون حدود ۹۰ دستگاه در پنجره ما حضور دارند و روند پیوستن دستگاه‌ها به این پنجره ادامه دارد. دیشب سازمان محیط زیست به این پنجره وصل شد، روز گذشته بانک مرکزی و این روند ادامه دارد و این پنجره می‌تواند مرجع تعامل دولت با مردم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->